1395-04-01 10:50
2133
1
33896

گزارش تصویری/ جوانی که می خواست ترامپ را بکشد

یک جوان بریتانیایی تبار پس از دستگیری اعتراف کرده است که در جریان گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ در شهر لاس وگاس آمریکا می خواسته با شلیک به این نامزد انتخاباتی، او را بکشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ مایکل استیون سندفورد" 19 ساله در جریان رالی انتخاباتی روز شنبه ترامپ در هتل "جزیره گنج " در شهر لاس وگاس پس از تلاش برای خلع سلاح یک پلیس حاضر در محل دستگیر شد.

او پس از دستگیری اعتراف کرده است که می خواسته با تفنگ پلیس به ترامپ شلیک کند. این جوان بریتانیایی نزدیک به یک سال و نیم است که در آمریکا اقامت دارد.

گفتنی است این جوان در جریان گردهمایی روز شنبه ترامپ و پس از اینکه تلاش کرد با خلع سلاح یک مامور پلیس حاضر در محل تفنگ او را برباید، از سوی پلیس و ماموران سرویس مخفی محافظ ترامپ دستگیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

آکیلا جام 17 ساله

اگر سندفورد 19 ساله مسلمان بود شاید خیلی ها به همین بهانه از دین اسلام نفرت می ورزیدند. به نظر من ما باید از باورهای غلط دینی فاصله بگیرم ولی نباید نفرت بورزم زیرا نفرت ورزیدن از دین باورمندن به دین را خشمگین میکند وباعث بروز خشونت میشه، سیاست مداران باید بیشتر ملاحظه کنن تا بهانه برای افراط گرایان نشود. افراط گرایان باید نظارت نا محسوس بشن تا از حوادث ناگوار چون کشتن همجنسگرایان مظلوم جلوگیری شود.

0
0
پاسخ
1395-04-01 13:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.